6 Temmuz 2011 Çarşamba

Bir Eğitim Daha Bitti

Bir süredir sizlerle blogumda pek birşey paylaşamıyordum. Haziran ayında İŞKUR'un düzenlediği ve KOSGEB'in destek verdiği UYgulamalı Girişimcilik Eğitimine katıldım.

Çok verimli ve aktif bir eğitimdi. Tabiki eğitimimizin bu kadar değerli kılan sevgili eğitimcimiz Cihan AYDIN'dır.

Kendisi verilen yazılı bilgilerle yetinmeyip ufkumuzu genişletme yolunu bizlerede öğretti. Yani balığı tavada önümüze sunmadan balığı nasıl yakalarızı gösterdi. Kendisinine tekrar tekrar verdiği tüm emekleri için teşekkür ediyorum.

Eminim bu eğitimi bir çoğumuz duymuştur. Bende çalışma hayatını 2 ay önce bırakan biri olarak bir iş fikriyle yeni bir adım tabileceğimi düşündüm ve mülakata katıldım.

Önceleri tercih edilme oranlarının düşük olduğunu bildiğim için pek şansım olmadığını düşünmüştüm. Ancak aracı firma tarafından mülakat sonucunun bildirilmesi ve başlıyorsunuz denmesi muhteşem bir kazanç oldu.


Evet bugün itibari ile eğitimimiz bitti. Tam 60 saat süren eğitimimizin minik bir hatırasını veda yemeğimizi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgiyle olalım