5 Mart 2014 Çarşamba

Mart Geldi Hoş Geldi.....

Yaklaşık iki aydır hastalıktan bilgisayar başına oturamaz oldum. E hal böyle olunca paylaşacak çok şey birikti. Başlangıcı baharın habercisi ve beni yeni bir yıla hazırlayan Mart ayında yapmak bence pekde yerinde olacak.

Manevi kızım Gözdem. Karagözlü dilberim benim.

Oğulcuğum da laf hiç bitmiyor tabii.

Benim bütün dünyam bu iki yakışıklı erkek. Bugün de ayakta olmama tek nedenler.

Oğlumun annesi için hazırladığı pasta . Evlad elinden pasta yedim.

Can dostum ,ahretliğim , sırdaşım Zeynep'im iyiki varsın.

Ve yeni yaşımdaki çılgın hediyem canım ablamdan taaaa Bodrumlardan bir ekmekçi düştü bizim eve. Teşekkür ederim ablam , inci tanem.

 
İlk ekmeklerimiz biri zeytinli (eşim ve benim için) diğeri çikolatalı. Malum olduğu üzere oğlumun talebi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgiyle olalım